Sklep online - Bigstarshoes.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Darmowe zwroty

Darmowa dostawa od 200zł

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabatu na pierwsze zakupy

Zwroty i reklamacje
 
 
Nadanie zwrotu możliwe jest tylko dla zamówień złożonych w Sklepie Internetowym www.bigstarshoes.pl. Jeśli kupiłeś produkt marki Big Star Shoes w innym sklepie skontaktuj się z wybranym podmiotem. 
 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.

NIE PROWADZIMY WYMIAN TOWARÓW. Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem, prosimy o zwrot produktu i złożenie nowego zamówienia. 

Zwrot można zrealizować: 

 

-ONLINE: 

Za pomocą panelu "Wygodne Zakupy" znajdującego się powyżej. 

Spakuj paczkę, a następnie wygeneruj etykietę. Wszystkie dane do zwrotu możesz podać w formularzu online. Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś).

 

- TRADYCYJNIE:

1. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, wskazanie numeru konta do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, przyczyna zwrotu, data zakupu.

2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.

3. Wysyłka
W przypadku zwrotu towaru tradycyjnie Klient wysyła przesyłkę na własny koszt, na adres:
Intermax Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z dopiskiem BIG STAR SHOES
ul. Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

 z dopiskiem: ZWROT

PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Zwroty z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane. 

4. Na zwrot środków na konto klienta sklep ma maksymalnie 14 dni od daty otrzymania paczki. 

 

Uwaga! Towar wysłany za pośrednictwem poczty/firmy kurierskiej metodą "za pobraniem" nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy. Sklep internetowy nie odbiera również przesyłek z paczkomatu. 

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z dopiskiem BIG STAR SHOES
ul. Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: REKLAMACJA

4. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania paczki.

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, a klient przedstawi potwierdzenie zapłaty z kwotą sklep zwróci także koszty przesyłki.

 

Uwaga! Towar wysłany za pośrednictwem poczty/firmy kurierskiej metodą "za pobraniem" nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy. Sklep internetowy nie odbiera również przesyłek z paczkomatu. 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium