Nadanie zwrotu możliwe jest tylko dla zamówień złożonych w Sklepie Internetowym www.bigstarshoes.pl. Jeśli kupiłeś produkt marki Big Star Shoes w innym sklepie skontaktuj się z wybranym podmiotem. |
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.
NIE PROWADZIMY WYMIAN TOWARÓW. Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem, prosimy o zwrot produktu i złożenie nowego zamówienia.
Zwrot można zrealizować:
-ONLINE:
Za pomocą panelu "Wygodne Zakupy" znajdującego się powyżej.
Spakuj paczkę, a następnie wygeneruj etykietę. Wszystkie dane do zwrotu możesz podać w formularzu online. Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.
Zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś).
- TRADYCYJNIE:
1. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, wskazanie numeru konta do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, przyczyna zwrotu, data zakupu.
2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
3. Wysyłka
W przypadku zwrotu towaru tradycyjnie Klient wysyła przesyłkę na własny koszt, na adres:
Intermax Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z dopiskiem BIG STAR SHOES
ul. Chełmińska 121
86-300 Grudziądz
z dopiskiem: ZWROT
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Zwroty z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.
4. Na zwrot środków na konto klienta sklep ma maksymalnie 14 dni od daty otrzymania paczki.
Uwaga! Towar wysłany za pośrednictwem poczty/firmy kurierskiej metodą "za pobraniem" nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy. Sklep internetowy nie odbiera również przesyłek z paczkomatu.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z dopiskiem BIG STAR SHOES
ul. Chełmińska 121
86-300 Grudziądz
z dopiskiem: REKLAMACJA
4. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania paczki.
5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, a klient przedstawi potwierdzenie zapłaty z kwotą sklep zwróci także koszty przesyłki.
Uwaga! Towar wysłany za pośrednictwem poczty/firmy kurierskiej metodą "za pobraniem" nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy. Sklep internetowy nie odbiera również przesyłek z paczkomatu.