Zwroty i reklamacje
 
 
 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.

Zwrot można zrealizować: 

-ONLINE: 

Za pomocą panelu "Wygodne Zakupy" znajdującego się powyżej. 

Spakuj paczkę, a następnie wygeneruj etykietę. Wszystkie dane do zwrotu możesz podać w formularzu online. Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś).

- TRADYCYJNIE:


1. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, wskazanie numeru konta do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, przyczyna zwrotu, data zakupu.

2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z dopiskiem BIG STAR SHOES
ul. Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

 z dopiskiem: ZWROT

PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Zwroty z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane. 

4. Na zwrot środków na konto klienta sklep ma maksymalnie 14 dni od daty otrzymania paczki. 

 Nie odbieramy paczek umieszczonych w paczkomacie. 

Uwaga! Towar wysłany na koszt Sklep online - Bigstarshoes.pl nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z dopiskiem BIG STAR SHOES
ul. Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: REKLAMACJA

4. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania paczki.

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, a klient przedstawi potwierdzenie zapłaty z kwotą sklep zwróci także koszty przesyłki.

Nie odbieramy paczek umieszczonych w paczkomacie. 

Uwaga! Towar wysłany na koszt Sklep online - Bigstarshoes.pl nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Po zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, wyrażam zgodę na ich przetwarzanie w celu przesyłania mi newslettera. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi za pośrednictwem połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej informacji handlowych
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium